JÓGA

 2010.10.21. 16:42

Jógi név: Rádha

Eredeti szakmám pedagógus, de a a változó 90-es évek az üzleti szférába sodortak. Civil foglalkozásom ma is odaköt.

A jógaoktatás lehetősége számomra életem egyik legnagyobb ajándéka, mivel  a tanítás szépségeit megélve a helyes élet tudományát adhatom át az érdeklődőknek.

2002 óta vagyok elkötelezett jógázó és a 2006/2007 évi Sivananda oktatóképző kurzuson szereztem jógaoktatói képesítésemet. A jógának és a jógázás által megismert embereknek, közösségnek rengeteget köszönhetek, mert benne gyökereznek életem  pozitív fordulatai az elmúlt 8 év során.

Kezdetektől a magyarországi Sivananda Jógaközponthoz kötődöm, ahol a jógáról hiteles, elmélyült tudást szerezhettem. A mai napig ez a köldökzsinór biztosítja a folyamatos tanulás és spirituális fejlődés lehetőségét.

2007 óta folyamatosan oktatok jógát a budapesti Sivananda Jógaközpontban  és Csobánkán.

 

Elérhetőség:
Mobil: +36-70-328-9532
Email: borzsei@microsemic.hu
www.pilisjoga.hu , www.csobankajoga

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozossegihaz.blog.hu/api/trackback/id/tr952388881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása